Bezoek projecten in India.

31 oktober 2015

Bezoek projecten in India.

In december vertrekken we weer naar India om de kinderen die in de vijf weeshuizen wonen te bezoeken. We brengen ook een bezoek aan de kinderen die in de dorpen wonen en die in het ondersteuningsprogramma van SJDT/Childrenshome en DEET/Childrenshome zitten. Het is ontzettend leuk dat dit jaar onze zoon Bjorn met ons meegaat. Hij is nog nooit in India geweest en er zal een wereld voor hem opengaan.

Via ons reisdagboek http://www.stichtingchildrenshome.reislogger.nl/  zijn wij te volgen.

Het reisdagboek waarbenjenu is komen te vervallen, we letten op de kleintjes.Bij reislogger is het namelijk helemaal gratis. Onbeperkt verslagen en foto's plaatsen.

Zondag 20 december 2015 om 07.00 uur hebben we onze vlucht van Lyon naar Frankfurt en om 08.30 de vlucht van Frankfurt naar Chennai.

Maandag 21 december 2015 onze vlucht van Chennai naar Madurai  waar we door een medewerker van SJDT worden opgehaald en we naar het hostel Pudhu Punal gaan.

Dinsdag 22 december 2015 tot en met zaterdag 26 december verblijven we in dit hostel en vieren we kerstmis met alle kinderen uit de weeshuizen.

Gedurende ons verblijf bij Pudhu Punal bezoeken we ook de hostels Pudhu Vansantham, Pudhu Udhayam en Pudhu Yugam.

Zondag 27 december 2015 vertrekken we naar Tirumangalam waar de organisatie DEET gevestigd is. Hier verblijven we tot donderdag 31 december 2015. Hier gaan we de diverse dorpen bezoeken waar de kinderen wonen die in het ondersteuningsprogramma DEET/Childrenshome zijn opgenomen.

Op nieuwjaarsdag vertrekken we naar SJDT en gaan we naar het hostel Pudhu Irudayam aan de kust. Een tochtje van ruim zes  tot zeven uur. Hier verblijven we tot 6 januari 2016. Tijdens ons verblijf in dit hostel gaan we ook de dorpskinderen bezoeken die in het ondersteuningsprogramma SJDT/Childrenshome zijn opgenomen.

Donderdag 7 januari 2015 vertrekken we naar Chennai en vliegen we naar Colombo, de luchthaven van Sri Lanka, en gaan we van onze vakantie genieten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cor en Margriet:
    15 november 2015
    Weer een heel programma. Superleuk dat Bjorn jullie vergezelt.
    Een hele goede reis en gezond weer terug.
  2. Leo en Mia Marijnissen:
    14 december 2015
    Hallo allemaal.
    Weer een heel programma om af te werken.
    Fijn dat Bjorn ook meegaat.
    Wij wensen jullie een fijne reis en geniet van alles.
    groetjes Leo en Mia.
  3. Manuela brokx:
    15 december 2015
    Heel veel succes daar en een fijne kerst daar..

Groeten fam.brokx
  4. Debby:
    16 december 2015
    Hallo Jan en Lia op de valreep, ik heb jullie een mail gestuurd. Willen jullie aan Siritha, Shalina, Anna,Deepka, Harini,Sivani en Dharahini een geit schenken. Hele fijne dagen. Liefs Debby
  5. Nanda Jansen:
    17 december 2015
    Een hele goede reis gewenst en mooi dat jullie de kinderen weer gaan bezoeken! Geef Catharina Saroni als het kan een dikke knuffel van ons!
    Hartelijke groet, Bart, Nanda en Indy Jansen
  6. Ina van der vlies:
    22 december 2015
    Het is weer een heel druk programma Ruben en ik wensen jullie een goede reis en fijne vakantie .
  7. JFJ Courtin en ME Courtin-Mureau:
    25 december 2015
    Nog niks geen nieuws te zien .We hopen dat alles goed verloopt. Was het een cultuurschok Bjorn toen je daar aankwam. Goede kerstdagen. Wat zullen de kinderen weer genieten en jullie dus ook. Lieve groeten en tot blogs. We hopen voor jullie op POWER anders zal er weinig te lezen zijn.
  8. Ria Courtin-Mureau:
    25 december 2015
    Je hebt er weer een warme kerstgedachte ten uitvoer gebracht. Nog een hartverwarmend verblijf bij de kinderen en hun mensen daar en hou ons op de hoogte.
    Vanuit Hulst prettige kerstdagen en vele hartelijke groeten via de of is het het tablet.