Laatste vakantiedag morgen weer richting Pudhu Punal.

13 januari 2018 - Idukki, India

Zo dit is alweer onze laatste vakantiedag in Thekkady in Kerala. We hebben genoten van de rust maar ook een aantal leuke dingen gedaan.

We hebben een jeepsafari gedaan, zijn met een boot het Periyar wildpark in geweest. Viel echter tegen,we zijn hier 14 jaar geleden geweest en vonden het leuk om er nog eens heen te gaan. Maar in al die jaren in India hebben we al heel wat parken bezocht en al heel veel gezien, tijgers, luipaard, bruine beren, olifanten, bizons. We zijn op dat gebied verwend. Hier zagen we  alleen maar herten, olifanten en vogels.Maar de natuur is prachtig!

We hebben een kruiden plantage bezocht wat zeer de moeite waard was en Kumily en Thekkady bezocht.

Morgen gaan we weer richting Pudhu Punal waar we samen met de kinderen het Pongal festival gaan vieren.

De foto;s die bij dit verslag horen zijn te zien in de map Thekkady.

Iedereen heel hartelijk dank voor het plaatsen van de reacties, voor jullie is het hopelijk leuk ons een beetje te volgen en voor ons is het leuk jullie reacties te lezen!

1. Marijke Veltman- Feenstra:
    13 januari 2018
    Goeie reis al vast naar Pudhu Punal!
    Jullie verhaal en foto's zijn weer prachtig. Heb de foto's 2 keer bekeken. Ben benieuwd welke bomen ik zag. Prachtige natuur daar!!!
  2. Els:
    13 januari 2018
    Ik kan jullie bericht van gisteren maar niet openen over die toiletten in de dorpen. Nog een fijne verdere reis, geniet nog even van de warmte want eens terug is het weer tijd voor de muts, sjaal, handschoenen enz.
    Allé, doe ze daar in Pudhu punal maar de groeten 😃.
  3. Anita:
    13 januari 2018
    Prachtige foto's weer en super leuk om jullie verhalen te lezen. Fijn dat jullie ook even samen genoten hebben! En nu op naar het Pongal Festival. Benieuwd weer naar de nieuwe verhalen en foto's. Geniet!
  4. Claudia Stoop:
    13 januari 2018
    Wat goed dat jullie even rust tussendoor hebben genomen! De natuur is inderdaad prachtig! Hopelijk zijn jullie weer een beetje opgeladen voor de laatste weken!
    Groetjes, de Stoopies
  5. Rien, Els Dudok:
    13 januari 2018
    We hebben zeker genoten van de mooie verhalen, foto's en video's. Een goede reis en veel plezier op het festival.

Groetjes Rien, Els
  6. Marjon:
    13 januari 2018
    Wat ontzettend fijn dat jullie genoten hebben van de rust en al het moois in Kerala.
    Veel plezier weer in Pudhu Punal tijdens het Pongal festival.

Groetjes Bert en Marjon.
  7. JFJ Courtin en ME Courtin-Mureau:
    13 januari 2018
    En ga er nu weer lekker uitgerust tegenaan. Dat is ons advies.
    Groeten,
    Ria en Frans